חפש פוסטים במדריך המלא לסין

17 מאי 2012

ערוץ דילוג הנמר - בעקבות גיא פלג ז"ל


שלט עם שמו של גיא פלג ז"ל והשנים שבהם חי 1983-2005. יהי זכרו ברוך


ביום השני של טרק ערוץ דילוג הנמר חלקנו כבוד לגיא פלג ז"ל ועל כך יסופר מיד. התחלנו את היום בשעה 08:30 והחלטנו לאכול ב-Half Way. ההליכה הייתה יחסית מישורית וראינו מפלים יפים. ב- Half way היה גג שממנו רואים נוף מקסים ושם עצרנו לאכול (אורז עם ירקות, נודלס, ביצה ועגבניה ופנקייק בננה ב-35 יואן). המשכנו לדרכינו לעבר Tina's Guesthouse ובדרך פגשנו סוסים נחמדים עם עיניים טובות (תמונה של אחד מהם בסוף הפוסט) וגם מפלים שממש עוברים בתוכם (מדלגים על אבנים).

אחרי כשלוש שעות, רובם בירידה, הגענו ל-Tina's Guesthouse ומשם הרמנו טלפון ל- Panba  והזמנו חדר משפחתי (היחיד שהיה) ב-150 יואן. התחלנו בהליכה לכיוון Sean's Spring Guesthouse שממנו יצא גיא פלג ז"ל למסלול. בדרך עצרה לידינו ביתו של שון שנתנה לנו חינם טרמפ לגסטהאוס של שון. שם ראינו את השלט שתלו גרי ותמי (הוריו של גיא פלג ז"ל שעשו לאחר מותו מסע בעקבותיו) - התמונה מפורסמת בראש הפוסט הזה. וכן את התיק של גיא פלג ז"ל מקורס קצינים, הנה הוא לפניכם בכבוד גדול ובגעגועים:
תיק קורס קצינים של גיא פלג ז"ל
עשינו דרכינו חזרה ל-Tina's Guesthouse  ברגל, בתקווה למצוא פרטנרים למסע חזרה לליג'יאנג. ואכן פגשנו שם את האמריקאים שישבו לאכול ארוחת ערב. לקחנו גם אנחנו לחם נאשי ואורז ב-10 יואן. הדרך חזרה הייתה בכבישים משובשים מאוד על סף תהום והייתה מפחידה ביותר. באיזשהו שלב עצרנו לכחצי שעה כי היו עבודות בכביש ואם זה לא הספיק: באמצע היינו צריכים להחליף רכב כי הכביש היה חסום לגמרי בלי אפשרות לעבור. בצד השני חיכתה לנו "נהגת שודים" שנסעה על הדרך לליג'יאנג  בשעה וחצי בנהיגה סינית מסורתית (צפור וקווה לטוב) ואף הקפידה להשתמש בשיטה הידועה כ"עקוף בכל מחיר". היא הורידה אותנו במקום בלתי מזוהה וניווטנו את דרכינו חזרה למאמא נאשי לקחת את התיקים. משם המשכנו ל-Panba רגלית עם התיקים על הגב. גילינו שהחדר המשפחתי מפנק מאוד ושווה כל גרוש (היו 2 מיטות זוגיות, סלון מאולתר עם ספה, שולחן ושני כסאות  - ובכלל הייתה אווירה של צימר. שמחנו מאוד שלא נשארנו אצל המאמא). כך הסתיים לו היום המאוד מרגש הזה.

ערוץ דילוג הנמר- סוס עם עיניים טובות משקיף על הנוף

3 תגובות:

  1. היי...אני מתכננת לעשות את המסלול הזה בקרוב וחיפשתי עליו פרטים- אני ממש שמחה שהגעתי לפה! אני קצת פוחדת מירידות תלולות ודברים כאלה - תוכלו להגיד לי מה רמת הקושי שלו מהבחינה הזו? תודה רבה!!!

    השבמחק
  2. היי טליה, לי המסלול היה קשה מבחינת עליות. הירידות היו יותר קלות. אשתי לעומת זאת עשתה את המסלול בקלות, כך שאני מניח שזה קשור גם לכושר הגופני שלך

    השבמחק