חפש פוסטים במדריך המלא לסין

09 יוני 2012

פארק שבעת הכוכבים בגווילין וביקור ב-KTV


גווילין- Guilin
עדיין ברכבת לגווילין: בבוקר ביקרנובקרון מסעדה (שהיה קרון מספר 6, שלנו ב-Hard Sleep היה מספר 13) גילינו שכיוון שהמסעדה נמצאת באזור של ה-Soft sleep יש שם שירותים מערביים.בחזרה בקרון שלנו פטפטנו מעט עם סינית צעירה שישנה מתחתינו. הצלחנו להבין שהיא מצפון מזרח סין, ושיש לה חבר. באדיבותה היא הסכימה שנעשה מהנייד שלה שיחה ונזמין מקום ל-wada hostel בגווילין. כשירדנו מהרכבת כבר חיכה לנו איסוף מההוסטל. שמחנו לגלות את רייצ'ל שעשתה איתנו את טרק ערוץ דילוג הנמר שגם באה להתארח באותו הוסטל. נסענו עם נציגת ה-wada באוטובוס ציבורי (כ-20 יואן) ועשינו שם צ'ק אין לחדר נחמד עם מיטה זוגית (למרות שבטלפון אמרו שנשאר רק חדר עם 3 מיטות). אכלנו צהריים בהוסטל ונעזרנו בברמניות החמודות על מנת לתכנן את שארית היום בגווילין.

רגע לפני שיצאנו פגשנו את תמיר, בחור צעיר אחרי צבא בן 28 בוגר תלפיות חיל האוויר שעושה טיול חובק עולם. הוא הצטרף אלינו ונסענו באוטובוס של 2 קומות עד לפארק שבעת הכוכבים.טיילנו שם קצת והשקפנו על העיר:
תצפית על העיר גווילין מפארק שבעת הכוכבים




אחר כך הלכנו למפלים (היו שם טווסים שעלה כסף להצטלם איתם) וקופים שהסתובבו חופשי-חופשי.המשכנו לכיוון פארק נחמד עם אגמים וגשרים שאמרו לנו שמואר יפה בלילה.חיפשנו את שוק הלילה המפורסם שהיה ממוקם על שדרה בכביש הראשי. קנינו כמה מתנות והמשכנו חזרה להוסטל.כיוון שרצינו לבקר ב-KTV בסין (מעין מועדון קריוקי) נכנסנו לאחד שראינו ברחוב. ראינו חדרים שבכל אחד מהם טלוויזיה, ספות, מיקרופון (אבל גם שירותים ומקלחת...). ניסו לברר כמה זה עולה וגילינו ש-300 יואן. החלטנו לשאול בהוסטל על מקום זול יותר.
פארק שבעת הכוכבים בגווילין


ששאלנו הסתבר שיש KTV בקניון סמוך להוסטל ואחת העובדות התנדבה ללכת איתנו. לקחנו הפסקה להתארגנות ומקלחות ובשעה 22:30 שמנו פעמינו לקניון. לעובדת ההוסטל המתוקה קראו גושו (ככה לפחות הבנו), היא בת 22 ולומדת באוניברסיטה תיירות ואנגלית כי היא רוצה להיות מדריכת טיולים בגווילין. יש לה חבר ברזילאי שלומד בשנגחאי. היא לקחה אותנו ל-KTV שנראה אחרת לגמרי מזה שראינו קודם (מותאם יותר לילדים). שרנו שירים באנגלית (של בריטני, מדונה וכו') והיא שרה שירים בסינית (של זמרת פופ סינית בשם קוקו. וגם שיר קוריאני שנדלקנו עליו).
חזרנו מרוצים, שתינו בירה קצרה עם תמיר והלכנו לישון.

>> האזינו לשיר Nobody של הלהקה הקוריאנית Wonder Girls


מבלים ב-KTV בסין







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה