חפש פוסטים במדריך המלא לסין

09 מאי 2012

טיול לחומה הסינית

קמנו מוקדם מאוד (השכמה בשעה 06:00) והתארגנו כך שהגענו ללאו הוסטל ב-07:15. הטיול בחומה הסינית (בחלק פחות מתויר) התברר כבחירה מצוינת שהפכה את הטיול בחומה הסינית לפסטורלי ומוצלח, בלי המון תיירים אחרים ובלי החבר'ה שמנסים למכור דברים בחלקים המתוירים יותר של החומה הסינית.

הלכנו ברגל לרחוב הראשי יחד עם נציג של הלאו הוסטל ושם עלינו על אוטובוס שעצר עוד פעם אחת לאסוף אנשים. סך הכל היינו 17 איש בטיול לחומה הסינית. אחרי שעתיים וחצי של נסיעה בפקקים הגענו לחלק של החומה בשם Renman Great Wall at Badaling (שימו לב שהחלק המתויר של הטיול לחומה הסינית נקרא רק Badaling אז נא לא להתבלבל).
החומה הסינית


































המדריך היה אמור לדבר אנגלית אבל דיבר אינגלסינית או משהו לא מובן שכזה. התחלנו כולם יחד במגדל השמירה הראשון (שם היו אוהלים של כאלה שהחליטו לישון על החומה הסינית- שימו לב, אסור באופן רשמי לישון על החומה הסינית). המשכנו איש איש בכוחות עצמו. הטיפוס על החומה הסינית לא קל, אך הוא מבוצע בנוף מדהים של קטעים נוספים מהחומה הסינית והרים ירוקים. טיפסנו 5 מגדלים בערך ואז ירדנו חזרה לאוטובוס. הגענו עם האוטובוס למסעדה מעולה, עייפים ומזיעים. האוכל היה כלול בדיל של הלאו הוסטל, אך לא כך השתייה... ישבנו בשולחן עם קוריאני אחד, 4 חברים מהונג קונג דוברי אנגלית, בחור אמריקאי וזוג נחמד של בלגי וסינית שהכירו לפני 3 חודשים ועכשיו הם ביחד. בזמן האוכל היו קצת שיחות היכרות. ההונג קונגים היו בטוחים שאנחנו מירושלים (זו העיר היחידה שהם מכירים בישראל).



בערב יצאנו לפאב מעולה 365Inn  ואכלנו שם אוכל מערבי ושתינו בירה עם ישראלים נוספים. ומה עושים ישראלים שהם נפגשים בחו"ל? נכון מאוד, משחקים טאקי. יופי של ערב.

>> עכשיו מתברר שהחומה הסינית פי שניים יותר ארוכה ממה שחשבנו
החומה הסינית - מתברר שהיא פי שניים יותר ארוכה ממה שחשבנו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה