חפש פוסטים במדריך המלא לסין

16 יוני 2012

אטרקציות מרכזיות ביאנגשו: סדנת בישול של 5 מנות משף מקצועי

היום התחיל מסיור בשוק המדהים והצבעוני של יאנגשו. המטרה: להצטייד במזון לסדנת הבישול.
השוק ביאנגשו




השוק ביאנגשו- אינסוף פירות וירקות






את הסיור בשוק ליוותה מדריכה מטעם סדנת הבישול. היא הסבירה על ירקות משונים שלא הכרנו. לשוק היו 2 חלקים: אחד עם ירקות ופירות והשני מיועד לבשר.
בשוק ביאנגשו- המדריכה מסבירה על ירקות בלתי מזוהים



היו בחלק הבשרי של השוק תרנגולות וארנבות בכלובים. גילינו שאנשים פשוט קונים תרנגולת ושוחטים אותה בבית כי זה נחשב יותר טרי. היה גם הרבה בשר מוכן (חתוך) וגולת הכותרת הזוועתית להחריד: כלבים תלויים וכלבים בכלובים המחכים למותם. הרשו לנו לחסוך מכם תמונות מבחילות אלה. המדריכה טענה שגם רוב הסינים מסתייגים מכך.

מהשוק המשכנו בנסיעה קצרה לכפר סמוך שם פגשנו את שאר המשתתפים בסדנה: שני צעירים משוויץ ואחת מספרד שהייתה חברה של אחד השוויצרים ועימם קבוצה של 4 נרווגים מבוגרים. התחלנו את הסדנה עם השף החביב בהסברים על סכין החיתוך שבו נשתמש ועל עמדות העבודה שכללו מחבתות ווק, גזייה רבת עוצמה, סט של מלח-פלפל, רוטב צדפות, ירקות לבישול וקעריות עם בשר.
אטרקציות מרכזיות ביאנגשו: סדנת בישול


המנה הראשונה שהכנו הייתה פטריות וכדורי טופו ממולאים בבשר עם שום ובצל ירוק. זהו תבשיל שיש לאדות אותו זמן רב ולכן עברנו מיד למנה השנייה שהיא חצילים בשום וג'ינג'ר יחד עם צ'ילי ורוטב צדפות. את המנה הזו אכלנו מיד שסיימנו לבשלה והיא הייתה נהדרת. כולם התענגו על הטעם. המנות הבאות היו: דג בבירה שהיא מנת הדגל המקומית, עוף עם בוטנים (בתמונה). לבסוף גם הכנו ירקות מוקפצים בווק. אחרי הסדנה ישבנו יחד לאכול את כל המנות.
עוף עם בוטנים 


אחרי הסדנא חזרנו ליאנגשו ובשעה 16:00 לקחנו אוטובוס חזרה לגווילין. מתחנת האוטובוס חזרנו ל-wada. לקחנו את המוצ'ילות ונסענו במונית לרכבת. היעד הבא: שנזן.
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה